mandag 14. mai 2012

Hjelp!!kjøkken....

Ja så sitter jeg her å tenker kjøkken,igjen!! Ikke første gang det nei,trodde jeg hadde funnet noe jeg likte,helt til jeg fant ut att jeg syntes det blir lite kjøkken innredning så lenge rommet er ganske stort.Bilde over og bilde under er det første utkastet.


 Så jeg tegnet dette,satte vitrine skapene ett annet sted og satte opp hyller,men såååå

 såååå..tegnet jeg dette...men er igjen redd for att det blir for mye,skal ha langbord på kjøkkenet også..Tips motas med stor Takk:)

2 kommentarer:

  1. Ja, dette er vanskelig:)
    Har vært gjennom det samme. Men nå som kjøkkenet vårt snart er ferig satt opp ser jeg at her blir jeg fornøyd! Vårt kjøkken er litt over 5m i bredde og tilnærmet like langt. Jeg har tegnet u-fasong med øy på midten. Innredningen går ca 3,5m på hver side. (bilder ligger under kjøkken)
    Får vi fin plass til spisebord. Og ja, altfor mye skape egentlig. Kjøkkenet er så mye større i virkeligheten enn på tegning. Jeg var redd det ikke ble stort nok..

    Er det kaffemaskin du har i hjørnet? Om den er manuell (ikke bare en knapp å trykke på) ville jeg hatt den slik at du kan stå rett ved den. Ellers kan den bli litt tuklete å jobbe med. Bare et tips:)

    Lykke til!

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  2. Hei

    Hva med å sette vitrineskapene i motsatt ende av kjøkkenet. Regner med du skal ha spisegruppen der og det vil jo bli fint sammen. Jeg har samme form på kjøkkenet og vi har et vitrineskap stående der. Veldig fornøyd med den løsningen.

    SvarSlett